Veloutine respectă drepturile consumatorilor prevăzute de legislația română și europeană privind protecția consumatorului, în special dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță.
Totodată, încurajăm clienții noștri să ia decizii informate înainte de achiziție, pentru a evita retururile nejustificate și pentru a respecta specificul produselor noastre premium, livrate în condiții de calitate superioară.
1. Dreptul de retragere
Conform legii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia și fără penalități, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru exercitarea acestui drept, este necesară transmiterea unei notificări scrise către Veloutine, prin e-mail la una dintre următoarele adrese:
-
designhub@veloutine.ro
-
sales@veloutine.ro
sau prin poștă la sediul nostru din:
Str. George Coșbuc, nr. 25A, Clădirea Atrium, Biroul 46, Jud. Maramureș.
2. Condiții pentru acceptarea returului
Pentru a fi eligibil pentru retur, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
-
să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără urme de uzură, deteriorări sau modificări;
-
să fie returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele intacte;
-
să fie însoțit de documentele fiscale emise la livrare (factura și/sau bonul fiscal);
-
să nu fie un produs personalizat sau realizat la comandă specială.
Produsele care prezintă urme de utilizare, montare, deteriorare sau igienă compromisă nu pot fi acceptate la retur.
3. Excepții de la retur
Conform O.U.G. nr. 34/2014, nu pot fi returnate:
-
produsele desigilate care sunt susceptibile a se deteriora sau degrada rapid (ex. saltele desfăcute din ambalajul original);
-
produsele realizate la comandă, conform specificațiilor clientului;
-
produsele care prezintă urme de utilizare, montare sau manipulare;
-
produsele aflate în promoții speciale, marcate ca nereturnabile.
4. Costuri de returnare
Costurile de returnare sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte de fabricație.
Clientul este responsabil pentru integritatea produsului pe durata transportului către Veloutine. Se recomandă folosirea unui serviciu de curierat cu urmărire și ambalarea corespunzătoare a produsului.
5. Rambursarea sumelor
După recepționarea și verificarea produsului returnat, suma achitată va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice, folosind același mijloc de plată utilizat inițial.
Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea până la primirea fizică a produsului sau până la furnizarea unei dovezi clare de expediere – se ia în calcul termenul care survine primul.
6. Contact
Pentru întrebări legate de retur, ne puteți contacta la:
-
designhub@veloutine.ro
-
sales@veloutine.ro
sau prin poștă la adresa:
Str. George Coșbuc, nr. 25A, Clădirea Atrium, Biroul 46, Jud. Maramureș.
Veloutine își rezervă dreptul de a actualiza această politică în funcție de modificările legislative sau de necesitățile operaționale proprii.